نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
جونتولی به دنبال نامی جدید و عجیب : میسن گرینوود

جونتولی به دنبال نامی جدید و عجیب : میسن گرینوود

طبق اخبار منتشر شده از لاگاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس ظاهرا علاقه مند به خرید میسن گرینوود، بازیکن قرضی منچستریونایتد و کنونی ختافه است.

 

گازتا گزارش می دهد که یوونتوس هم به اندرسون و هم به گرین وود علاقه مند است و دومی به طور بالقوه با قیمت پایین در چند ماه آینده در دسترس است.

 

گرین وود به صورت قرضی از منچستریونایتد در لالیگا حضور دارد و از 26 بازی اول خود در لیگ اسپانیا 11 گل و پاس گل به ثمر رسانده است. این آمار از 6 گل لیگ و 5 پاس گل تشکیل شده است.

 

گرین وود همچنان با منچستریونایتد قرارداد دارد، اما ایده بازگشت به لیگ برتر مورد استقبال بخش بزرگی از هواداران قرار نمی گیرد.

 

قرارداد فعلی گرینوود با یونایتد تا تابستان 2025 اعتبار دارد و این بدان معناست که او تابستان سال جاری وارد آخرین سال قراردادش خواهد شد. به همین دلیل، رسانه ها در ایتالیا معتقدند که او با هزینه ای معقول در تابستان در دسترس خواهد بود.

 

طبق گزارش La Gazzetta dello Sport، یوونتوس و مدیر ورزشی کریستیانو جونتولی از توانایی گرینوود در زمین مطلع است. او همچنین به عنوان یک گزینه بالقوه در 3‐5‐2 مکس آلگری یا به عنوان یک وینگر در ظاهر جدید 4‐3‐3 در نظر گرفته می شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: